Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over een artikel, service of je bestelling? Op deze pagina vind je onze meest gestelde vragen.
Staat je vraag hier niet tussen of is deze niet voldoende beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
📦BESTELLING
De bestelling kan per e-mail of telefonisch aan de VitaLife klantendienst worden doorgeven.
Je ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail. Wij zullen de bestelling zo snel mogelijk opsturen. Vaak binnen 2 werkdagen. Houd er rekening mee dat bij een bestelling op vrijdag, het maandag wordt verzonden. Als je voor het weekend de bestelling wilt ontvangen, bestel dan alsjeblieft aan het begin van de week.
Het totaal gewicht van je bestelde producten moet minimum 10 kg zijn. Onder dit gewicht is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
De verzending van de totale order voor Nederland, België en Duitsland is standaard € 9,95. Wanneer de bestelling meer dan € 300,- netto bedraagt, is de verzending gratis.
Bestel je op werkdagen, dan wordt het pakket de volgende dag door ons verzonden. We raden aan om de bestelling in het begin van de week te plaatsen, dan is voor het weekend de bestelling binnen. Bestel je op vrijdag dan is de verwachte leveringsdatum de dinsdag daaraan volgend.
We raden bovendien aan om bij het plaatsen van een bestelling rekening te houden met de officiële feestdagen die in Nederland van toepassing zijn:
• Nieuwjaarsdag
• Pasen (eerste en tweede paasdag)
• Koningsdag
• Hemelvaartsdag
• Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag)
• Kerst (eerste en tweede kerstdag)
Op deze dagen zijn wij gesloten en worden er (ook door de bezorger) geen pakketten afgeleverd.
💳BETALING
Na het ontvangen van de bestelling maak je binnen 30 dagen het bedrag over op onze rekening. Dit kan ook via de betaalmethode gekoppeld aan de link op de e-mail.
ABN AMRO t.g.v. VitaLife
IBAN: NL90 ABNA 0106 1765 95
BIC: ABNANL2A
De factuur ontvang je van ons gemaild als PDF-bestand na de ontvangst van uw bestelling en meestal binnen 1 week. Geniet eerst van de bestelling. Wij rekenen later af. Mocht je de factuur niet ontvangen hebben, kijk dan even in de spam. Misschien is de mail daar terecht gekomen. Als er niets te vinden is, neem dan contact op met info@vitalife-products.nl. Vermeld ook even het bestelnummer.
VitaLife hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Hebben wij de betaling op de 30e dag nog niet ontvangen, dan verzenden wij een herinnering per e-mail. Zorg er altijd voor dat het juiste e-mailadres bij ons bekend is, want deze herinnering ontvang je alleen per e-mail. Mochten wij op de 37e dag de betaling nog niet hebben ontvangen dan verzenden wij een laatste betalingsherinnering en deze is tevens een aankondiging van het opschorten van onze dienstverlening. Zorg ervoor dat de factuur zo spoedig mogelijk wordt voldaan.
🍯HONINGRAAT
Wij leveren de honingraat met een edelstaal standaard / display en een kunstof-box, waarin je de honingraat na gebruik kunt bewaren.
Met de edelstaal display, waarin je de honingraat presenteert, heb je een exclusieve presentatie op je buffet. Deze geven wij in bruikleen. Wij gaan er vanuit dat je ca. elke 4-6 weken 1 doos honingraten bestelt.
De tarieven zijn per 5 in een doos verpakt en wegen ca. 3 kg. De display heeft een afmeting van (b/h/d) 45 / 21 / 26 cm.
Met de eerste bestelling van een honingraat, sturen wij je ook de edelstaal display, waarin je de honingraat presenteert op je ontbijtbuffet, naar je toe. Deze geven wij in bruikleen. Wij gaan er vanuit dat je ca. elke 4-6 weken 1 doos met honingraten bestelt. Wanneer wij geen bestelling meer van je ontvangen dan vragen wij je ons display met plastic doos per post naar ons terug te sturen.
Helaas verkopen wij de displays niet. Ze blijven eigendom van VitaLife. Elk display is gegraveerd met ons logo.
Verder attenderen wij er je op dat de honingraat en standaard een origineel display is van VitaLife en alleen voor jouw bedrijf mag worden gebruikt. Wij verwachten dan ook dat je er zorgvuldig mee om zult gaan en dat je het uitsluitend gebruikt waarvoor het is bedoeld. Zolang de display in jouw bezit is, verwachten wij dat je regelmatig een bestelling bij ons bedrijf plaatst. Wanneer je om de een of andere reden geen bestelling meer bij ons wilt/kunt plaatsen, ben je verplicht de display terug te sturen. Bij het niet retourneren hiervan wordt er € 475,00 in rekening gebracht voor de display.
Honing zelf is in principe onbeperkt houdbaar. Dus je kunt het best lang bewaren. Maar na gemiddeld 2 jaar wordt de honing stroperiger.
💬ANDERE VRAGEN
Klanttevredenheid staat bij ons hoog aangeschreven. Toch kan er een fout gemaakt worden. We proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Dat lukt het snelst wanneer u contact opneemt met onze klantenservice.
Het spijt ons dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Stuur een e-mail met je bestelnummer, een foto en een omschrijving van de schade naar info@vitalife-products.nl. We zullen dan een goede oplossing vinden.
Dat kan! Bij VitaLife staan we open voor nieuwe ideeën! Stuur een e-mail met je aanvraag naar info@vitalife-products.nl. Mocht je met jouw bedrijf met ons willen samenwerken, schrijf dan een korte e-mail met je bedrijfsgegevens en je ideeën over een samenwerking.
Als wij een match zien, nemen we zo snel mogelijk contact met je op!
Je kunt ons enorm helpen door een review over onze producten en diensten te schrijven. Via onderstaande link kun je dit gemakkelijk doen! Als je dit doet, zou je dan willen aangeven welk product je hebt gebruikt en wat je van onze service vindt.
Nog steeds geen antwoord gevonden?
Ons klantenservice team staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op voor persoonlijke ondersteuning.

